Podmienky
Všeobecné obchodné podmienky sú vypracované v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa (ZVPot) na základe odporúčaní Obchodnej a priemyselnej komory a medzinárodných kódexov pre elektronický obchod. Všeobecné obchodné podmienky riešia práva užívateľa a obchodný vzťah medzi poskytovateľom a kupujúcim. Obchod Stumfki.com (ďalej len obchod) prevádzkuje spoločnosť Spletna trgovina, Marko Koklič sp, poskytovateľ služieb elektronického obchodu (ďalej len poskytovateľ).
Poskytovateľ si vyhradzuje právo na akékoľvek zmeny všeobecných obchodných podmienok bez osobitného upozornenia. Zmeny sú účinné od momentu zverejnenia a sú pre užívateľa záväzné.
Prístupnosť informácií (zhrnutie legislatívy)
Poskytovateľ sa zaväzuje vždy poskytnúť kupujúcemu tieto informácie:
- identitu spoločnosti (názov a sídlo spoločnosti, IČO)
- kontaktné údaje, ktoré užívateľovi umožňujú rýchlu a efektívnu komunikáciu (e-mail, adresa)
- základné vlastnosti tovaru alebo služieb (vrátane popredajných služieb a záruk)
- dostupnosť produktu (každý produkt alebo služba ponúkaná na webovej stránke by mala byť dostupná v primeranom čase)
- podmienky dodania produktu alebo vykonania služby (spôsob, miesto a termín dodania)
- všetky ceny musia byť uvedené jasne a jednoznačne a musí byť jasne uvedené, či už zahŕňajú dane a náklady na doručenie)
- spôsob platby a doručenia
- doba platnosti ponuky
- lehota, v ktorej je ešte možné od zmluvy odstúpiť a podmienky odstúpenia; okrem toho, či a koľko zákazníka stojí vrátenie produktu,
- vysvetlenie reklamačného postupu vrátane úplných údajov o kontaktnej osobe alebo oddelení služieb zákazníkom.
Faktická chyba
Spotrebiteľ môže uplatniť svoje práva z podstatnej vady, ak oznámi vadu predávajúcemu do dvoch mesiacov odo dňa zistenia vady. Spotrebiteľ musí vadu bližšie popísať v oznámení vady a umožniť predávajúcemu prehliadku veci.
Spotrebiteľ môže vadu oznámiť predávajúcemu osobne, o čom mu musí predávajúci vystaviť pokladničný doklad, alebo zaslať do predajne, kde bola vec zakúpená, prípadne zástupcovi predávajúceho, s ktorým bola zmluva uzatvorená. Predávajúci nezodpovedá za vecné vady tovaru, ktoré sa prejavia po uplynutí dvoch rokov od prevzatia tovaru. Vada tovaru sa považuje za existujúcu už v čase dodania, ak sa prejaví do šiestich mesiacov od dodania. Práva spotrebiteľa podľa prvého odseku sa premlčia za dva roky odo dňa, keď oznámil predávajúcemu podstatnú vadu.
Spotrebiteľ, ktorý riadne oznámil predávajúcemu vadu, má právo požadovať od predávajúceho: odstránenie vady tovaru alebo vrátenie časti zaplatenej čiastky v pomere k chybe alebo výmenu chybného tovaru za nový, bezchybný tovar resp. vrátiť zaplatenú sumu.
Ak nie je spochybnená existencia vady tovaru alebo nezrovnalosti v poskytovanej službe, spoločnosť je povinná vyhovieť žiadosti spotrebiteľa uvedenej v § 37c a 38 tohto zákona čo najskôr, najneskôr však do ôsmich dní .
Spoločnosť musí na žiadosť spotrebiteľa odpovedať písomne najneskôr do ôsmich dní od jej prijatia, ak je spochybnená existencia chyby tovaru alebo nezrovnalosti v poskytovanej službe.
objednávky
Online objednávky môžete zadávať každý deň od 0:00 do 24:00. Vo väčšine prípadov sú produkty odoslané do 24 hodín od prijatia objednávky, takže ich môžete očakávať nasledujúci pracovný deň. Pri väčšom množstve balíkov, najmä v predprázdninovom období, sa doručenie môže predĺžiť o niekoľko dní, maximálne však o 5 dní.
Doba na odovzdanie a doručenie zásielky je maximálne 7 pracovných dní (deň podania + 7 dní). Objednávky prijaté v sobotu, nedeľu alebo štátny sviatok budú odoslané najskôr nasledujúci pracovný deň.
Produkty označené "Vypredané" nie je možné objednať. Ak produkt, ktorý ste chceli kúpiť, nie je na sklade, budeme vás informovať. Vtedy môžete objednávku úplne zrušiť, potvrdiť čiastočnú objednávku alebo potvrdiť, že počkáte, kým bude produkt opäť na sklade. Ospravedlňujeme sa za všetky nepríjemnosti, ktoré vám táto situácia môže spôsobiť.
Doručenie
Zmluvným partnerom pre doručovanie zásielok je GLS doo Poštovné vo výške 2,95 € hradí kupujúci pri sume nákupu nižšej ako 30 €, v opačnom prípade je poštovné ZADARMO.
V prípade ceny dopravy 2,95 € sa táto zobrazí pri dokončení objednávky a bude uvedená na faktúre, ktorú dostanete s objednaným tovarom.
Dodanie tovaru objednaného v internetovom obchode je možné len v rámci územia Slovenskej republiky.
Všetky ceny na stránke sú konečné a vrátane DPH .
Spôsob platby je na dobierku, cez PayPal alebo bankovým prevodom. Poskytovateľ vystaví kupujúcemu faktúru na trvanlivom nosiči.
Vyhradzujeme si právo na chyby v popise, cene a dodacej lehote. Ceny sa môžu zmeniť bez predchádzajúceho upozornenia.
Zľavové kupóny
Pri objednávke môže zákazník zadať akciový kupón, ktorý znižuje hodnotu predmetu a tým aj celkovú hodnotu objednávky.
Určité položky majú určitú maximálnu zľavu; Pre nich platí, že pri zadaní akciového kupónu, ktorého hodnota presahuje maximálnu zľavu na položku, sa na danú položku uplatní menšia zľava. Tabuľka s takýmito obmedzenými položkami je uvedená v poli nižšie.
Reklamácie a vrátenie tovaru
V súlade s ustanovením článku 43.č ZVPot má spotrebiteľ pri zmluvách uzavretých na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov právo do 14 dní oznámiť spoločnosti, že odstupuje od zmluvy, bez toho, aby musel uviesť dôvod jeho odvolania. V tomto prípade možno spotrebiteľovi účtovať len náklady uvedené v § 43 ods. 7 tohto zákona.
V prípade odstúpenia od zmluvy spoločnosť bezodkladne alebo najneskôr do 14 dní od doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vráti všetky prijaté platby.
Spoločnosť vráti spotrebiteľovi prijaté platby rovnakým spôsobom platby, aký použil spotrebiteľ, pokiaľ spotrebiteľ výslovne nepožiadal o použitie iného spôsobu platby a nevzniknú tým spotrebiteľovi žiadne náklady. Spotrebiteľ nemôže žiadať preplatenie dodatočne vzniknutých nákladov, ak sa výslovne rozhodol pre iný druh zásielky, ako je cenovo najvýhodnejšia štandardná zásielka, ktorú spoločnosť ponúka.
V kúpnych zmluvách môže spoločnosť zadržať vrátenie prijatých platieb až do prijatia vráteného tovaru alebo kým spotrebiteľ nepreukáže, že tovar poslal späť, pokiaľ spoločnosť neponúka možnosť vyzdvihnutia vráteného tovaru sama.
Ak spotrebiteľ už tovar obdržal a odstúpi od zmluvy, bezodkladne alebo najneskôr do 14 dní od doručenia oznámenia podľa čl. v prvom odseku § 43.č tohto zákona, pokiaľ spoločnosť neponúkne, že len prevezme vrátený tovar. Má sa za to, že spotrebiteľ vrátil tovar včas, ak bol odoslaný pred uplynutím 14-dňovej lehoty na vrátenie tovaru.
Spotrebiteľ v súvislosti s odstúpením od zmluvy znáša len náklady na vrátenie tovaru, pokiaľ tieto náklady nehradí spoločnosť alebo pokiaľ spoločnosť vopred neoznámi spotrebiteľovi, že mu budú tieto náklady účtované.
V prípade reklamácie alebo potreby ďalších informácií nám môžete napísať na info@stumfki.si
Pošlite produkt spolu s vašimi kontaktnými údajmi a číslom bankového účtu na nasledujúcu adresu:
Marko Koklic sp
Jakčeva 39,
1000 Ľubľana
info@stumfki.si
Kúpna zmluva (objednávka) je uložená v elektronickej podobe na serveri poskytovateľa a jej kópia je automaticky odoslaná na e-mailovú adresu kupujúceho. Kúpna zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku.
Proces nákupu
Pre nákup na všetkých stránkach internetového obchodu Marko Koklič sp je potrebné zadať údaje do objednávkového formulára a kliknúť na tlačidlo objednať.
- Výber položky: V objednávkovom formulári vyberte príslušný produkt resp množstvo, ktoré chcete objednať. Pred kliknutím na tlačidlo objednať sú na webovej stránke vždy dostupné informácie o produkte, ktorý si objednávate.
- Potvrdenie objednávky: Keď zadáte objednávku, budete presmerovaní na webovú stránku so správou, že vaša objednávka bola prijatá. Okrem toho Vám na Vami uvedenú e-mailovú adresu príde potvrdenie objednávky so všetkými informáciami o druhu produktu, množstve, konečnej cene a termíne dodania.
- Storno objednávky: Objednávka sa považuje za potvrdenú, ak kupujúci objednávku nezruší . Po prijatí potvrdenia objednávky Stumfki.si skontroluje stav zásob. možnosť doručenia. V prípade, že tovar nebude možné dodať v uvedenom termíne, bude o tom kupujúci informovaný na uvedenom telefónnom čísle. emailová adresa. Kupujúci môže objednávku zrušiť odpovedaním na e-mail prijatý pri objednávke resp zavolajte na telefónne číslo zverejnené na webovej stránke.
- Doprava: Marko Koklic sp . pripraví a odošle tovar dohodnutým spôsobom dopravy v dohodnutom termíne.
Zmena objednávky
Kupujúci môže svoju objednávku zrušiť alebo zmeniť vytvorením novej objednávky s novými informáciami na webovej stránke, e-mailom: info@stumfki.si a odošle žiadosť o zrušenie objednávky. Kupujúci môže objednávku zrušiť alebo zmeniť aj telefonicky na čísle 070 810 350
Bezpečnosť a ochrana osobných údajov
Vaše údaje používame na účely Vašej objednávky. V prípade potreby postúpime vaše informácie spoločnostiam zodpovedným za prepravu produktov. Vaše údaje poskytujeme banke na účely platby. Údaje nezdieľame s tretími stranami ani spoločnosťami. Po doručení a prijatí vašej platby je prístup k vašim údajom uzavretý.
Poskytovateľ sa zaväzuje trvalo chrániť všetky osobné údaje používateľov. Poskytovateľ použije osobné údaje výlučne za účelom vybavenia objednávky (zaslanie informačných materiálov, ponúk, faktúr) a inej nevyhnutnej komunikácie.
Kedykoľvek môžete požiadať o vymazanie alebo zmenu všetkých svojich údajov - kontaktujte nás na e-mail: info@stumfki.si
Údaje používateľa nebudú za žiadnych okolností poskytnuté neoprávneným osobám. Používateľ je tiež zodpovedný za ochranu osobných údajov zaistením bezpečnosti svojho používateľského mena a hesla.
Naše webové stránky a iné systémy sú chránené technickými a organizačnými opatreniami proti strate, zničeniu, prístupu, úprave a šíreniu vašich údajov neoprávnenými osobami.
Ochrana detí
Reklamné správy budú jasne viditeľné (s prihliadnutím na vek) a jasne oddelené od hier a súťaží. Akákoľvek komunikácia zameraná na deti bude primeraná veku a nebude zneužívať dôverčivosť detí, nedostatok skúseností alebo pocit lojality. Poskytovateľ nesmie prijímať objednávky od niekoho, koho pozná alebo má podozrenie, že ide o dieťa, bez výslovného súhlasu jeho rodičov alebo opatrovníkov.
Poskytovateľ nesmie akceptovať žiadne osobné údaje týkajúce sa detí bez výslovného súhlasu ich rodičov alebo opatrovníkov. Poskytovateľ nesmie poskytnúť údaje získané od detí tretím stranám, s výnimkou rodičov alebo opatrovníkov. Poskytovateľ nesmie ponúkať bezplatný prístup k produktom alebo službám, ktoré sú škodlivé pre deti.
Vylúčenie zodpovednosti
Poskytovateľ vynakladá maximálne úsilie na to, aby informácie zverejnené na jeho stránkach boli aktuálne a správne. Funkcie položiek, dodacie lehoty alebo ceny sa však môžu zmeniť tak rýchlo, že poskytovateľ nie je schopný opraviť informácie na webovej stránke. V takom prípade bude poskytovateľ o zmenách informovať kupujúceho a umožní mu zrušiť objednávku alebo vymeniť objednaný tovar.
Právo na informácie
Máte právo na bezplatné informácie o osobných údajoch, ktoré o vás uchovávame, ako aj právo na vymazanie týchto údajov. Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa vymazania, spracovania alebo použitia vašich údajov, kontaktujte nás na: info@stumfki.si alebo nám pošlite žiadosť poštou.
Upozornenia na stav objednávky: vyhradzujeme si právo Vás kontaktovať na uvedenom telefónnom čísle. O odoslaní objednávky a nevyzdvihnutí tovaru na dohodnutom mieste po dobu minimálne 5 dní vás budeme informovať prostredníctvom SMS. Ak si tovar nevyzdvihnete dlhšie ako 5 dní, vyhradzujeme si právo zavolať na uvedené telefónne číslo ako pripomienku vyzdvihnutia tovaru.
Upozornenia: Keď sa prihlásite na odber upozornení, vaše meno a e-mailová adresa sa budú s vaším povolením používať na reklamné účely, kým sa neodhlásite z odberu upozornení. Na odber upozornení sa môžete prihlásiť len vtedy, ak je pri objednávke zaškrtnuté špeciálne políčko, ktoré vám umožní prihlásiť sa.
Sťažnosti a spory
Poskytovateľ dodržiava platnú legislatívu na ochranu spotrebiteľa. Poskytovateľ vynakladá maximálne úsilie na splnenie svojej povinnosti zaviesť efektívny systém vybavovania reklamácií a určiť osobu, na ktorú sa môže kupujúci v prípade problémov telefonicky alebo emailom obrátiť. Sťažnosti zasielajte písomne e-mailom na adresu: info@stumfki.si. Poskytovateľ do troch pracovných dní potvrdí prijatie reklamácie, informuje kupujúceho, ako dlho bude trvať jej vybavenie, a priebežne informuje o priebehu konania.
Pomoc spotrebiteľom pri riešení sporov:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK
Zoznam poskytovateľov mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov:
https://podatki.gov.si/dataset/register-izvajalcev-izvensodnega-resevanja-potrosniskih-sporov
Poskytovateľ si je vedomý toho, že podstatnou vlastnosťou spotrebiteľského sporu, aspoň pokiaľ ide o súdne riešenie, je jeho nepomer medzi ekonomickou hodnotou pohľadávky a nákladmi vynaloženými na samotné riešenie sporu. To je zároveň hlavnou prekážkou toho, aby sa spotrebiteľ obrátil so sporom na súd. Poskytovateľ preto vynakladá maximálne úsilie, aby prípadné spory vyriešil priateľsky.
Spoločnosť
Marko Koklic sp
Jakčeva 39, 1000 Ľubľana
Slovinsko
Spoločnosť bola zapísaná do registra AJPES v Ľubľane 6. októbra 2015.
Spoločnosť je platiteľom dane
IČ DPH: SI 20824688
Registračné číslo: 6930166000